TÜM FİRMALARA MÜŞTERİ ODAKLI BİR HİZMET ANLAYIŞI İLE, KALİTELİ BİR ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETİ VERMEYİ İLKE EDİNDİK
Skyend olarak çağrı merkezi sektöründeki en iyi hizmeti sunmayı amaçlıyoruz. bu hizmetlerle beraber müşterilerimizin gelişmesi için tüm imkanlarımızı kullanıyoruz. insan kaynağı ve teknolojiyi maksimum seviyede kullanarak müşteriyi tanımayı ve seçmeyi, müşterinin ihtiyaçlarını ve beklentilerini karşılamayı hedefliyoruz. Böylelikle müşterinin şirket ve marka arasındaki duygusal bağları korumasını ve geliştirmesini sağlıyoruz.
PROFESYONEL SATIŞ HİZMETLERİ
MÜŞTERİ HİZMETLERİ OUTBOUND
MÜŞTERİ REAKTİVASYON HİZMETİ
PAZAR & ADRES HİZMETLERİ
FATURA SERVİSİ HİZMETİ
işte gerçek
PROFESYONEL SATIŞ HİZMETLERİ
İster satış desteği, isterse bağımsız satış süreci olsun: biz başarılı bir satış için sizin partneriniz konumundayız. Outbound satış hizmetlerimizle arka ofisinizi destekliyoruz. Telefon satışıyla ilgili bütünsel bir hizmet yelpazesi sunuyoruz. Bu süreçte hedeflerimiz, ürünlerinizin satışını ve hizmetleri kalıcı bir biçimde arttırmayı ve potansiyel müşterilerin unutmamasını sağlayacak en iyi ilk izlenimi yaratmayı hedefliyor.
- Bütünsel tele-satış anlayışı
- Çok dilli telefon satışı
- 10 yılı aşkın bir süredir doğrudan satış konusunda uzman
Doğru
MÜŞTERİ HİZMETLERİ OUTBOUND
Satışlarınız ile yeni müşteriler kazanıyor – biz ise firmanıza uzun süre bağlı kalmaları için uğraşıyoruz. Telefon ile müşteri desteği, yenilikçi yöntemle profil belirleme, cironun arttırılması ve müşteri memnuniyetinin güvence altına alınmasında en önemli özelliklerden biridir. Bu süreçte hedefimiz telefonla doğrudan müşteri görüşmesiyle müşterinin güvenini kazanmak ve pekiştirmek yönündedir. Müşterileriniz ile duygusal bağ kurarak uzun bir süre firmanıza bağlı kalmaları için uğraşıyoruz.
- Verimli müşteri bağlama konseptlerinin
- Uzmanlık alanı telefonda Up- ve Cross-Selling
- Çok dilli müşteri hizmetleri
Profesyonel
MÜŞTERİ REAKTİVASYON HİZMETİ
Bu süreçlerde müşteriler sizin firmanıza karşı bir kez olumsuz duygular üretmişse veya zaten uzun zaman önce sizin ürünleriniz ve hizmetlerinizden vazgeçmişse, onları geri kazanmanın bir standart yada formülü yoktur. Biz engin deneyimimiz ve inceliğimizle firmanıza gücenmiş müşterilerle bağlantıya geçiyor, eski müşterilerle ise bağlantıyı tazeliyoruz. Yapılan çalışmalar ile güven kaybının esas nedenlerini netleştirip ortaya çıkarmayı hedefliyoruz. Bu süreç ancak kişisel görüşme ve dinlemeyle oluyor.
- Müşterinin telefonda yeniden edinilmesinde uzman ekip
- Gücenmiş müşterilere her zaman kulak vermek ve vakit ayırmak
- Yeniden edinme evresinin ötesinde güven tazelemek üzere müşteriye eşlik etmek
Uzman
PAZAR & ADRES HİZMETLERİ
Etkin satış yapmadan önce: Doğru pazarları ve hedef grupları teşhis edebilenler, ürün ve hizmetlerini başarılı bir biçimde satabilirler. Ve tabii bir hedef grup tanımı somut adreslere dönüştürülebilirse doğrudan satış yapabilirsiniz. Pazar araştırması ve adres yeterlilikte uzman Outbound ekibimizle birlikte satış sürecini kişisel bağlantıya geçmeden önce olabildiğince verimli bir biçimde şekillendirmeyi hedefliyoruz.
- İlk çağrıdan önce satış optimizasyonuTemsilci anketlerinin uygulanması
- Temsilci anketlerinin uygulanması
- Adres satın almada niteliksel olarak daha iyi seçenek
Deneyimli
FATURA SERVİSİ HİZMETİ
En zor konu budur: müşteriler vadesi geldiğinde fatura ödemelerini yapmıyorsa, bunun pek çok nedeni olabiliyor. Bir çok durumda bunun nedeni dikkatsizlik oluyor ki bu da müşteri ilişkilerine kalıcı bir zarar vermemelidir. Diğer yandan alınmış hizmetlerin veya teslim edilmiş ürünlerin bedelini ödemek istemeyenlere, bu eylemlerinin sonuçları ısrarla hatırlatılmalıdır. Alacak yönetiminizi kişisel telefon görüşmeleri üzerinden ve bu süreçte müşteri ilişkilerinize kalıcı zararlar vermeden maksimum düzeyde desteklemeyi hedefliyoruz.
- Anonym talep yönetimi yerine kişisel talep yönetimi
- Müşteri ilişkilerinde duyarlı tutum
- Tahsilat evresine kadar destek