INBOUND | SKYEND Call Center Services | Inbound - Outbound Services

INBOUND

360 DERECE INBOUND HİZMETLERİ

Skyend olarak; müşteri odaklı ve çoklu dil desteği ile bir çok ülkede güven ve kalite bakımından, Yıllardır hizmet verdiğimiz bu sektörde tecrübe ve deneyimlerimizle işletmelerinizin kurumsal kimliğini ve imajını en üst seviyede tutmayı amaçlıyoruz. Gerek personellerimizin gerekse yöneticilerimizin sıkı çalışmaları sonucunda müşteri odaklı bir anlayış ile potansiyel müşterileri hedefinizi en üst seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz.

GERÇEK MÜŞTERİ HİZMETLERİ

MÜŞTERİ DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

 TEKNİK DESTEK HİZMETLERİ

İLGİLİ GRUPLARIN BAKIMI

KAMUSAL SEKTÖR HİZMETLERİ

işte gerçek

MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Potansiyel bir müşteri ile ilk bağlantı, bir yakınma ile  karşılaşınca duyarlı yaklaşım, bir şikayet ile karşılaşınca en uygun çözüm – insanlar telefona uzandıklarında müşteri hizmetleri ile karşılaşır. Müşteri hizmetlerimizin hedefi, bizi arayan tüm kişilerin bireysel ihtiyaçlarına maksimum düzeyde yönelmenin ve bu süreçte onların kurumsal çıkarlarına uygun ve inandırıcı bir biçimde temsil etmeyi hedefliyor.

  • Çok dilli müşteri bakımı
  • Özel branşlar için de müşteri hizmeti
  • Satış ve müşteri çıkarları arasında optimum denge

Doğru

MÜŞTERİ DANIŞMANLIĞI

Telefonla danışma almak isteyen ve bu yüzden bizzat telefon ahizesine uzanan bir müşterinin beklentisi yüksektir. Böyle bir müşteri göz hizasında bir görüşme, doğru ürün veya doğru hizmet seçiminde kendisini mükemmel bir biçimde destekleyecek ve  aklındaki bütün adımları başlatacak bir muhatap arar. Inbound müşteri bakım hizmetleri ekip arkadaşlarımızın hedefi, her müşteriye maksimum düzeyde danışmanlık vermek ve bu süreçte firma tarafından önceden belirlenmiş hedefleri sürekli göz önünde bulundurmaktır.

  • Konularınızla ilgili ayrıntılı eğitim
  • Çok dilli müşteri danışmanlığı
  • Kişisel konuşmanın dönüştürme hedefleriniz doğrultusunda yönlendirilmesi

Profesyonel

TEKNİK DESTEK HİZMETİ

Farklı özelliklerin yanı sıra müşteri hizmetlerinizi birinci sınıf teknik destek üzerinden tanımlıyor musunuz veya gelecekte hizmet lideri olarak algılanmak istiyor musunuz? Öyleyse Skyend kullanıcı ve hizmet yardım masasına hoş geldiniz. Temel ilkemiz: hiçbir teknik sorunu çözümsüz bırakmamak, bizi arayan hiç kimseyi sizin ürününüze mükemmel destek almadan yalnız bırakılmaz.

  • Sorun çözme yetkinliğinde uzun süreli deneyim
  • Süratli işlem ve üstün çözüm
  • 1. 2. ve 3. hizmet düzey koruması

Uzman

İLGİLİ GRUPLARIN BAKIM HİZMETİ

Özel paydaş grupları iyi düşünülmüş iletişim süreçleri ve nitelikli, profesyonel, saygılı, nazik bir çağrı merkezi ekibi talep etmektedir. Bu noktada her çağrı firmasının piyasa değerini etkileyebilir. Bunun bilincinde hereket ediyoruz. Bu sebeple paydaşlarla doğrudan diyalog için sadece en iyi çağrı merkezi temsilcilerimizi devreye sokuyoruz.

  • Paydaş iletişimi için uzman ekip İlgili
  • Sorumluluk bilincine sahip ilişki
  • Firma iletişiminiz için pürüzsüz entegrasyon
  • Çok dilli paydaş bakımı

Deneyimli

KURUMSAL SEKTÖR HİZMETİ

Kamu hizmetleri sağlayıcıları da artık daha güçlü bir biçimde hedef gruplarıyla hizmet odaklı iletişime yönelmektedir. Gerek kent yönetimleri ve belediyeler ve gerekse onlara bağlı kamu kuruluşları, imajları önemli ölçüde yurttaşlarla ve ilgililerle doğrudan iletişime bağlı olan bağımsız markalar haline gelmiş durumdalar. Biz kamu sektörünü anlıyoruz ve her görüşmeyi ciddiye alarak hizmet veriyoruz.

  • Turizm açısından önemli başvuruların işlenmesinde
  • Hedef grupların çok dilli bakımında
  • Bağlı pazarlama şirketleriyle birleştirmede uzman